» » Opinie o Famed Sp. z o.o.

Opinie o Famed Sp. z o.o.
Praca i Opinie
Opinie o Famed Sp. z o.o.

Famed Sp. z o.o.

Żywiec

Pracowałeś w tej firmie, Napisz swoją opinie.



Famed Sp. z o.o., Żywiec
Autor:  Admin
    
Obraz
abc  09:20, 01 Listopad

Jak sie zacznie spółdzielnia inwalidów-wtedy beda myśleć co jest.Jak do roboty tu sie trzeba wprawiać lata zanim kto jak ma jeszcze jaja będzie mógł co zrobić.A fachowiec z innej firmy nie przyjdzie bo tu trzeba doświadczenia pod konkretny produkt,detal.

Odpowiedz
Obraz
handlowiec  09:20, 01 Listopad

to jest jakaś kpina z tymi wpisami o tych biuralistach,handel jest tak nieudolny,że lepiej handlują pod ekonomem w Żywcu stare wsiowe kumoszki grzybami,tudzież jajcami.Dziś przydybali jednego 5,30.Ale jak biurowiec idą zadżumieni to wszystko ok,jak im pasuje-jak wstanie na ósmą,nie to na dziewiątą,hulaj dusza.

Odpowiedz
Obraz
handlowiec jajec  09:20, 01 Listopad

konkurencja nie śpi, jak to się mówi, ale to jest zdrowe tak nawzajem się napędzać masz rację :) a teraz szukają młodszego specjalisty działu eksporu z j. angielskim i wiem, że na rozmowie kwalifikacyjnej sprawdzają i mowę i pismo Pomyłka sprawdzają kompetencje w buzi i w rączce hi hi hi.Imbecyliada.

Odpowiedz
Obraz
handlowiec jajcy  09:20, 01 Listopad

To bym ci napisał jak to tu działa,ale po co ja mam być najgorszy?Liczy sie głownie koordynacja buzi z rączką

Odpowiedz
Obraz
pyk  09:20, 01 Listopad

20 pierwszych dni 2016 roku. Produkcja przemysłowa na całej naszej planecie uległa tak znacznemu spowolnieniu, że świat przestał się kręcić i niejako stanął w miejscu. Zatrzymaniu podległo wszystko, co związane jest z transportem surowców, żywności, półproduktów i gotowych towarów przemysłowych wytwarzanych w ponad 200 krajach na wszystkich kontynentach. Transportem dóbr, w największej z możliwych skali, czyli transportem morskim i oceanicznym. Nigdy, powtarzam raz jeszcze NIGDY WCZEŚNIEJ - w znanej i opisanej historii ludzkości, zarówno świata starożytnego, jak i współczesnego, nie doszło jeszcze do takiej kolosalnych rozmiarów stagnacji. Do sytuacji obecnej, kiedy praktycznie wszystkie większe jednostki pływające flot handlowych, na całym świecie, w tym samym czasie, pozostają w portach, lub oczekują zakotwiczone, lub dryfujące na wodach przybrzeżnych 5 kontynentów. Oczekując, na wystarczająca ilość towarów, gwarantującą opłacalność dokonania kursów, wypełnieniem ich luków towarowych i pokładów. Do tego kompletnego wstrzymania transportu morskiego i oceanicznego nie doszło jednak w jednej chwili. Od co najmniej ostatnich 6 miesięcy, większość handlowych jednostek pływających, w tym większość wielkich kontenerowców, niezależnie od części świata które obsługiwały, pływało będąc jedynie częściowo załadowywanymi. Tak było aż do momentu, kiedy większość armatorów, po wywiązaniu się z dostarczenia towarów przed okresem świątecznym, podjęła ostateczną decyzje o wstrzymaniu rejsów. Dalsze dokonywanie rejsów z częściowo lub w większości pustymi luka ładunkowymi, i pokładami, stało się dla armatorów zupełnie nieopłacalne. Rozmiar, skalę, nie zawaham się użyć słowa "dramatyzm" opisywanej sytuacji, nic nie przestawia tak wyraziście, jak spadek głównego indeksu "The Baltic Exchange" (main sea freight index) do najniższego zanotowanego poziomu. Indeks który przez lata osiągał wartości powyżej 5 000 (rekordowo w roku 2008 ponad 11 500) spadł w drugiej połowie tego miesiąca, do wręcz niewiarygodnej liczby zaledwie 363 punktów! To już nie jest spadek - to jest katastrofa. Powyższe informacje, świadczą dobitnie o nie mającym wcześniej swojego odpowiednika, mogącym być katastrofalnym, kolosalnych rozmiarów spowolnieniu produkcji przemysłowej, zatem i wymiany handlowej w skali globalnej. Informacje którymi się właśnie z czytelnikami tego skromnego blogu podzieliłem, powinniście, podobnie jak ludzie w innych krajach powinni, usłyszeć w telewizji, znaleźć na pierwszych stronach gazet, lub odczytać na monitorach w czołówkach portali internetowych, oraz serwisów informacyjnych. Dlaczego w takim razie tak się nie dzieje. Dlaczego świat się już zatrzymał, jednak jego mieszkańcy, nie są o tym fakcie informowani. Podobnie, jak nie są odpowiednio informowani przez lokalne, krajowe i światowe media o wielu innych tak ważnych dla ich przyszłych losów wydarzeniach.

Odpowiedz

Dodaj Opinie



  • winkwinkedsmileam
    belayfeelfellowlaughing
    lollovenorecourse
    requestsadtonguewassat
    cryingwhatbullyangry

(przeładuj obrazek) Wpisz kod: