» » » Rotella T6 Synthetic Diesel Motor Oil 5W-40 CJ-4

Rotella T6 Synthetic Diesel Motor Oil 5W-40 CJ-4
Rotella T6 Synthetic Diesel Motor Oil 5W-40 CJ-4
Opis produktu

Shell Rotella T6 5W-40 Diesel Engine Oil to w pełni syntetyczny olej silnikowy, który oferuje wyjątkową technologię Triple Protection Plus, sformułowaną z w pełni syntetycznych olejów bazowych oraz zaawansowanych dodatków chroniących przed zużyciem, powstawaniem osadów i uszkodzeniem oleju. Dodatkowo lepszy przepływ w niskich temperaturach i większe zużycie paliwa wydajność, bez uszczerbku dla wytrzymałości, w porównaniu do konwencjonalnych olejów SAE 15W-40. Olej silnikowy Shell Rotella T6 5W-40 zapewnia:


Lepsza ekonomika paliwowa

Ten w pełni syntetyczny olej silnikowy o dużej wytrzymałości oferuje zwiększoną oszczędność paliwa o wartości 1,5%, co pozwala zaoszczędzić pieniądze na zużyciu paliwa, bez uszczerbku dla ochrony silnika i trwałości.

 

Poprawiona wydajność noszenia

W pełni syntetyczny olej silnikowy do dużych obciążeń CK-4 zapewnia znacznie wyższy poziom ochrony przed szkodliwym zużyciem silnika w porównaniu z poprzednimi generacjami olejów silnikowych API CJ-4.

Lepsza kontrola depozytów

Zaawansowane, wielofunkcyjne dodatki dyspergujące w połączeniu z syntetycznymi olejami bazowymi zapewniają wyższy poziom ochrony przed działaniem sadzy, brudu i innych zanieczyszczeń.

Poprawiona odporność na ciepło

W pełni syntetyczny olej silnikowy o dużej wytrzymałości jest odporny na uszkodzenia spowodowane wysoką temperaturą, zapewniając ciągłą ochronę przez cały okres międzyobsługowy.

Zgodność systemu emisji

Zaawansowana formuła o niskiej zawartości popiołu pomaga kontrolować blokowanie lub zatruwanie urządzeń do oczyszczania spalin, pomagając w utrzymaniu zgodności z wymogami dotyczącymi emisji spalin i wydajności paliwowej silnika.

Doskonała stabilność ścinania

Olej syntetyczny Shell Rotella T6 jest odporny na utratę lepkości dzięki ścinaniu i utrzymuje optymalne ciśnienie w silniku.

 

Specyfikacje, zatwierdzenia i zalecenia

API: CK-4, CJ-4, CI-4 PLUS, CI-4, CH-4
ACEA E9
Allison TES 439
Caterpillar ECF-2 / ECF-3
Cummins CES 20086; 20081
Detroit Fluid Specification (DFS) 93K222, 93K218
Ford WSS-M2C171-F1
JASO DH-2
JASO MA / MA2
MAN M3575
Zatwierdzenie MB 228,31
Volvo VDS-4.5, 4

Autor:  Admin
    
Obraz
mariusz1  01:36, 16 Styczeń

Polecam ten olejek . Dobra fiirma i światowa

Odpowiedz
Obraz
znawca  22:40, 14 Styczeń


To był mój standardowy olej do motocykli przez około 10 lat. Działa bardzo dobrze w mokrych zastosowaniach sprzęgła, w których przekładnia i silnik współdzielą kąpiel olejową. Uruchomiłem go w kilku modelach bez problemu. 2013 BMW R1200GS, 2007 Kawasaki Ninja 250, 2004 Suzuki DRZ-400, 1994 Suzuki DR-350s. W przypadku motocykli jeżdżę co najmniej 6 000 mil lub dopóki nie zacznę robić niezgrabnych zmian (oznacza to, że olej odciąga się od sprzęgła i przekładni).

Oczywiście sprawdza się również w aplikacjach do silników wysokoprężnych. Posiadam ciężarówkę z napędem Duramax z 2006 roku. Działa całkiem dobrze w tej aplikacji i łatwo daje mi od 6000 do 8000 mil zanim wewnętrzna elektronika zażąda wymiany oleju.

Moją jedyną skargą jest dokładność objętościowa pojemników. Nigdy nie ma mniej podziękowań 1qt, ale zawsze trochę się skończyło. Kwota powyżej może być równa uncji. Dla moich ciężarówek z galonowymi dzbanami, dwie do trzech dodatkowych uncji to nic wielkiego. Na motocyklach wykorzystujących kwarty, zawsze mierzę w inne urządzenie pomiarowe, aby zapobiec nadmiernemu napełnianiu.

Odpowiedz

Dodaj Opinie



  • winkwinkedsmileam
    belayfeelfellowlaughing
    lollovenorecourse
    requestsadtonguewassat
    cryingwhatbullyangry